AiMarketing

Što je AI
(Artificial Intelligence)
Marketing?

Mnoge kompanije danas, zajedno sa svojim timovima za marketing brzo usvajaju inteligentna tehnološka rješenja za poticanje operativne učinkovitosti uz poboljšanje korisničkog iskustva. Putem takvih platformi, trgovci mogu mnogo bolje razumijeti svoju ciljnu publiku. Uvidi prikupljeni jednim takvim procesom se onda mogu koristiti za poticanje konverzija uz istovremeno ublažavanje opterećenja za marketinške timove.

 

Ai.Marketing koristi tehnologije umjetne inteligencije za donošenje automatiziranih odluka na temelju prikupljanja podataka, analize podataka i dodatnih promatranja publike ili ekonomskih trendova koji mogu utjecati na marketing.

 

AI se često koristi u marketinškim nastojanjima gdje je brzina bitna. Alati umjetne inteligencije koriste podatke i profile korisnika kako bi naučili kako najbolje komunicirati s klijentima, a zatim im posluživati prilagođene poruke u pravo vrijeme bez intervencije članova marketinškog tima, osiguravajući maksimalnu učinkovitost.

 

Neki od  slučajeva uporabe AI marketinga uključuju: analizu podataka, jezičnu obradu, zakup medija, automatizirano donošenje odluka, generiranje sadržaja, i sl.

 

Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu je ogroman. 76% kupaca očekuje da će tvrtke razumjeti njihove potrebe i očekivanja. Marketing putem umjetne inteligencije omogućuje marketinškim stručnjacima da smanje ogromnu količinu analize marketinških podataka s društvenih medija, e -pošte i weba u relativno bržem vremenu. Zato AI marketing postaje neophodan za svako poslovanje.

Kod za poklon bon:

0FKL-4W2Q-YN29-TGB7